Nagi obraz początku absurdalnego świata jednostki

Autor: aska19946
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

przek­leństwa, pier­wszy al­ko­hol. Żyła naj­szczęśli­wiej jak pot­ra­fiła, opuszczając się nieco w nauce. Egza­min gim­nazjal­ny zdała bar­dzo dob­rze. Oce­ny na ko­niec trze­ciej kla­sy również nie były złe, choć wie­działa, że mogło być o wiele le­piej. Na ko­niec wy­kazała się od­wagą i wyz­nała swo­je uczu­cia chłopa­kowi , który po­dobał się jej wiele miesięcy. Jed­nak nic to nie zmieniło, miała jed­nak przy so­bie przy­jaciółki, które ją wspierały.
Nad­szedł czas techni­kum. Pier­wsza praw­dzi­wa miłość, z wza­jem­nością. Miał na imię Grze­siek. Wszys­tko układało się w jej życiu( nie licząc długów). W do­mu była dob­ra at­mosfe­ra, miała chłopa­ka, który nap­rawdę ją kochał, była w no­wej szko­le, miała przy­jaciół. Wszys­tko było cu­dow­ne. Cza­sem, aż bała się te­go szczęścia. Te­go , że to wszys­tko się roz­padnie jak zaw­sze.
Pew­ne­go dnia dos­tała in­formację, że jej ta­ta nie żyje. Za­pił się na śmierć. Nie mogła być na­wet na pog­rze­bie, gdyż była na wy­jeździe za gra­nicą. Później również szczęście z chłopa­kiem się kończyło. Ten cu­dow­ny i wspa­niały fa­cet po kil­ku miesiącach związku poz­wa­lał so­bie na za dużo. Pot­ra­fił przy­jeżdżać do niej dzień w dzień pi­jany, bądź zja­rany. Cza­sem na­wet i to , i to na­raz. Wie­dział, co przeszła w dzieciństwie, ale jej słowa, by się opa­miętał, nic nie da­wały. Do­dat­ko­wo stał się za­bor­czy. Zaz­dros­ny o jej przy­jaciela, z którym przy­jaźniła się jeszcze parę miesięcy przed początkiem związku z Grześkiem. Kil­kakrot­nie ka­zał jej wy­bierać po­między ni­mi. W końcu te­go nie wyt­rzy­mała i po­mimo jak bar­dzo go kochała za­kończyła ten „cho­ry” związek.
Pauli­na myślała , że za­pom­niała o nim , zaczęła być z Bar­tkiem, jed­nak Grze­siek na­dal był w jej ser­cu. Bar­tka nie chciała więc oszu­kiwać. Zer­wała z nim krzyw­dząc go tym. Su­mienie ok­ropnie ją gryzło. Nap­rawdę był wspa­niałym fa­cetem. Ut­rzy­mywa­li kon­takty ko­leżeńskie, choć on wciąż i wciąż się sta­rał. By­li ze sobą jeszcze raz, a raczej próbo­wali być. Pauli­na do­wie­działa się później , że zdradził ją. On na­dal pragnął ich związku. Ona nie pot­ra­fiła być z kimś , kto ją tak okłamał. Zaczęła spo­tykać się z Da­nielem. Zer­wał po miesiącu i je­denas­tu dniach nie wytłumaczając się ani jed­nym słowem. Kon­takt z Bar­tkiem się od­no­wił. Zacho­wywa­li się jak pa­ra przez następne kil­ka miesięcy, choć parą nie by­li. Przyszedł czas, gdy Pauli­na mu­siała wy­jechać na prak­ty­ki miesięczne za gra­nicę. Bar­tek od­wo­ził ją n

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
aska19946
Użytkownik - aska19946

O sobie samym: Lubię czytać książki, pisać różne " bazgroły " , stąd pomysł na pisanie bloga. Zazwyczaj optymistka, z domieszką realizmu :)
Ostatnio widziany: 2019-09-14 18:30:14