Niedostępna (14) Koniec

Autor: zielona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Powiedzmy, że ta historia skończyła się happy- endem. Ada mimo wszystkich swoich wcześniejszych doświadczeń dała szansę nowej miłości. Karol też. Zamieszkali razem. Karol szybko znalazł pracę okazując swoje bogate CV. Babcia z dziadkiem pokierowali go gzie trzeba. Jego polska rodzina powitała tak jego, jak i Adę z szeroko otwartymi ramionami. Zanim narodził się Piotruś zmienili mieszkanie na większe. Było potrzebne ze względu na wciąż powiększające się grono znajomych i potrzeby rodziny. Szymon został chrzestnym nowonarodzonego, w ten sposób zacieśniając więzy.
Szczęśliwy finał, ale nie wszystkie historie damsko – męskie go mają. Nie każdy zraniony daje sobie drugą szansę. Ci którzy dają sobie drugą, czy trzecią szansę nie zawsze dobrze na tym wychodzą. Bywa, że poza łzami i bólem nie wynika z tego nic. Jednak mówi się też, że na miłość nigdy nie jest za późno i dopóki trwa życie – ta może przyjść zupełnie nieoczekiwanie. Nigdy nic nie wiadomo. Czasami przychodzi, gdy już całkiem w nią zwątpiliśmy.  I to też są fakty dziejące się dookoła nas.

Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zielona
Użytkownik - zielona

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2019-07-21 10:48:39