"Obcokrajowiec" cz.5

Autor: Beatka1161
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Filozofii ogromnej nie trzeba by dojść do faktu, że tak się stało… a jak już grzeszyć to na jeden raz szkoda, bo i tak jest to zła niechwalebna czynność z której trzeba się wyspowiadać jak mawia babcia młodej Polki leżącej teraz , z równie młodym Niemcem w objęciach, więc na raz szkoda grzeszyć …

Razem szybko zasnęli, Zofia przebudziła się nagle, gdy zadzwonił telefon Andreasa, ten rozejrzał się po pokoju szybko wziął  urządzenie i ściszył je, Zocha nie otworzyła oczu, a gdy chłopak odłożył już grająca zabaweczkę pocałował ją w czoło, ta się lekko uśmiechnęła i pomyślała, że właśnie to lubi w nim najbardziej. To że ja tak całuje gdy ta śpi, albo pseudo śpi, bo przecież  dzwoniący i skaczący telefon od wibracji po szafce też  ją budzi, ale to nic pomyślała, jeszcze mocniej oplotła niemieckiego kolegę i tak znów zasnęła…

Tak do samego rana, póki słońce nie wdarło się  przez zasłonięte promienie i nie nagrzewało młodych kochanków wysyłając na ich młodą skórę witaminę D. Zanim dzwonił budzik Zośki Andreasa już dawno nie było, on wstawał do pracy na 7:00, ale dziewczyna zawsze budziła się po to by go pożegnać, pocałować uściskać, wyprowadzić gościa z domu i jeszcze na chwilę zamknąć oczy, zwykle już za bardzo nie mogła tego zrobić, bo kołdra tak pachniała perfumami męskimi wprost z paryskiej drogerii, że tylko się nią okręcała, aby przedłużyć moment kiedy to jest z Andreasem i już.

 

Taka sytuacja weszła w nawyk. Stała się rutyna i powtarzała się bardzo często, nie znaczy to oczywiście żeby spowszedniała czy stała się przez to mniej przyjemna. A może wręcz przeciwnie został dopracowana i wykonywana za każdym razem z większą czułością i poczuciem odpowiedzialności za druga osobę. Tak sobie sielankowo romansowali dopóki Andreas nie dostał przymusowego wezwania na całe 2 tygodnie do stolicy Niemiec, dokładnie do siedziby swojej firmy, po jakieś tam coś…

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Beatka1161
Użytkownik - Beatka1161

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-05-15 09:36:19