Para rękawiczek część 2 - 7 lipca zakończenie

Autor: minona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Eric, spróbuj. To kiedyś minie.

Stanął. Popatrzał jej w oczy.

-Żartujesz sobie?

-Nie. Wiem, że tak będzie.

-Nie będzie.

-Teraz tak mówisz.

-Iwona, to jest silniejsze ode mnie. Nie każ mi robić czegoś, czego nie potrafię.

-Ale ja też nie potrafię. Nawet nie chcę. Zrozum- powiedziała niemal błagalnie.

Eric odwrócił wzrok.

-Chodź. Natasza jest już w domu, a reszta u niej. Czekaliśmy tylko na ciebie.

 

Iwona do domu dotarła w południe. Brama wjazdowa czekała na nich otwarta. Eric pierwszy wjechał samochodem na duże podwórko, za nim Ben z Nathanem drugim samochodem, na końcu Thom trzecim. W ogrodzie czekała już na nich impreza powitalna przy grillu. Byli tu wszyscy. Wszyscy, za którymi Iwona tak okropnie tęskniła przez ostatnie trzy i poł miesiąca.

Wyszła z samochodu, ale nie podeszła do nich. Nawet nie spojrzała. Ukryła twarz w dłoniach i stała tak, próbując powstrzymać łzy wzruszenia, które nie chciały się zatrzymać. Po chwili poczuła, jak obejmuje ją ktoś niższy od niej.

Ona też płakała.

„Mama...“

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
minona
Użytkownik - minona

O sobie samym: Piszę, bo lubię. Nie jest to sztuka dla sztuki. Jest to sztuka dla ludzi.
Ostatnio widziany: 2024-04-04 13:05:05