Para rękawiczek część 3 - sierpień

Autor: minona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Nie.

-A jak twoim zdaniem?

-Jak dzieciak.

Robert zawstydził się.

-Przepraszam.

-Za co?

-Że zrobiłem ci wiochę.

-Mnie przepraszać nie musisz- powiedziała obojętnie- A na motorach nie przyjechali, bo to za daleko.

-Przyjechaliśmy- wtrącił Nathan, który co nieco zrozumiał z wymiany zdań między nią a Robertem.

Iwona spojrzała na nich zdumiona.

-Taki kawał drogi?

-Yhm- potwierdzili.

-Zgłupieliście?!

-Wcalenie zgłupieli, tylko zrobili to, czym się normalniem zajmują- powiedział Robert w ich obronie.

-Otóż to- zgodził się z nim Eric.

-A bagaże?- zapytała Iwona.

-Nasz menager jechał autem, to wziął.

-Mam nadzieję, że nie zapomniałeś garnituru?- upewniła się Iwona- Nie będę jutro z tobą po sklepach latać, bo ty sobie na motorze przyjechałeś i nie miał ci go kto wziąć.

-A jakbym nie miał, to co?- spojrzał na nią wyzywająco.

            Iwona odpowiedziała mu wilczym wzrokiem.

-Spokojnie, mam- zapewnił od razu.

-A po co mu garnitur?- chciał wiedzieć Robert.

-Na wesele.

-Jakie wesele?

-Mówiłam ci.

-A, tak, mówiłaś. Wesele Agaty. A za kogo Agata wychodzi?

-Zgadnij, kogo tu brakuje.

Robert rozejrzał się wokół grupki.

-Czy „4Riders” to nie czterech jeźdźców? Widzę tu tylko trzech…

-Brawo- pochwaliła Iwona z ironią.

-Eric, Ben, Nathan- wyliczył Robert- Brakuje, niech no się zastanowię… Thom, tak? Tak ma na imię czwarty jeździec? Twoja przyjaciółka Agata wychodzi za Thoma ‘Ridersa’? Serio? I ja nic o tym nie wiem? Iwona, jak możesz mi to robić? Jesteś tak tajemnicza, że ja ciągle dowiaduję się o tobie czegoś nowego. To niesamowite! Skąd ich znasz? Poznałaś ich wcześniej ode mnie, czy może to ja byłem ten pierwszy?

-Ty byłeś ostatni i długo by opowiadać, jak ich poznałam.

-Dlaczego nie chcesz powiedzieć? To musi być niezwykle zajmująca historia.

-Jak mnie kiedyś natchnie, to może ci opowiem. Na razie nie mam na to ochoty.

-Wobec tego trzymam cię za słowo. O, Iwona, jesteś boso – dopiero teraz zauważył - Nie jest ci zimno?

-Nie.

-A w ogóle to co z naszą wycieczką? Po to dzisiaj przyjechałem. Może na niej opowiesz mi swoją historię?

-Jaką wycieczkę?-wtrącił Dawid, patrząc podejrzliwie na Roberta.

-Chcemy wybrać się z Iwoną na wycieczkę w góry- wyjaśnił Robert- Choć, szczerze mówiąc, nie przepadam za przebywaniem na łonie natury, ale skoro Iwona tak sobie życzy…

-Chcesz z nim jechać na wycieczkę?- Dawid przestał słuchać Roberta, a zwrócił się do siostry.

-Wypad jednodniowy. Jak chcesz, możesz jechać z nami. Jeszcze nie wiem, dokąd i kiedy, ale to właśnie mamy teraz ustalić.

-No raczej, że pojadę z wami- Dawid od razu zdecydował.

Nie spodobał mu się pomysł, że jego siostra miałaby spędzić cały dzień sam na sam z tym gagatkiem. Nie przepadał za nim. Jego zdaniem był narwany i do wszystkiego się wtrącał. Robert spojrzał na Dawida niezbyt zadowolony. Chciał coś powiedzieć na głos, ale się powstrzymał. Postanowił pogadać z nim później, na osobności.

Iwona korzystając z okazji, że nikt nie gadał, zaprosiła gości do środka. Rodzice, widząc wybawców swojej córki, niezmiernie się ucieszyli. Wyściskali ich jak własnych synów, a potem poczęstowali lampką wina, jak na gospodarzy przystało. Zaproponowali też wspólną kolację, mimo że sami nigdy jej nie jadali. „4Ridersi” jednak podziękowali, a zamiast tego zatopili się w rozmowie.

Iwona z Robertem ustalili datę wspólnego wyjazdu (6 września), na którą Dawid przystał. Iwona zaproponowała wycieczkę także „4Ridersom” i rodzicom. Muzycy jednak musieli odmówić, tłumacząc się powrotem do domu, rodzice zaś nie chcieli psuć zabawy młodym. Ostatecznie więc ustalili, że pojedzie Iwona, Robert, Dawid i Ruben. Iwona pomyślała także o Oli i jej chłopaku, ale postanowiła, że zadzwoni do przyjaciółki dopiero jutro i powiadomi o wszystkim.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
minona
Użytkownik - minona

O sobie samym: Piszę, bo lubię. Nie jest to sztuka dla sztuki. Jest to sztuka dla ludzi.
Ostatnio widziany: 2024-04-04 13:05:05