Początek rejsu (Rozdział 1)

Autor: KapitanJoanna
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Dlaczego powiedziałeś "przyłączę się"? Ja również dołączę do załogi, nie opuścisz mnie!

-Jesteś kobietą, nie przyjmą cię na pokład- odparł smętnie brat i podszedł do kapitana.

-Witaj, wiele słyszałem o tobie i twych przygodach na morzu. Jestem pod wrażeniem i chciałbym również żeglować z tą oto załogą, bowiem marzyłem o tym od dziecka, a teraz nie mam nic prócz powietrza- powiedział Patrick.

-Hmm... do mojej załogi poszukuję doświadczonych żeglarzy, a ty zdaje się jesteś szczurem lądowym... Możesz być chłopcem okrętowym- odparł kapitan.

-Mam tylko jedną prośbę. Posiadam młodszą siostrę, która znaczy dla mnie bardzo wiele. Czy mogłaby pomieszkać trochę na statku...?

-Zabrać kobietę na pokład to pech! Masz trochę złota- starczy ci na wędkę.

Patrick nienawidził ryb. Postanowił przemycić siostrę.

-Dziękuję! Hmmm... po zastanowieniu, wędkę dam siostrze- na imię ma Esther- umie się nią posługiwać. Ja wypłynę w świat, zdobędę więcej złota, i wrócę tu.

-Zgoda!- zawołał kapitan, uśmiechając się pod nosem.

Kilka dni później Patrick nocą włamał się na okręt i ukrył siostrę w zęzach. Nieszczęśliwy, bo nienawidził morza, ryb i statków, wypłynął z resztą załogi.

Wiatr znów zadął w rozwinięte żagle...

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
KapitanJoanna
Użytkownik - KapitanJoanna

O sobie samym: Mam 14 lat. Jestem maniaczką gwiezdnych wojen, RMS Titanica i wielu innych rzeczy^^
Ostatnio widziany: 2009-12-26 13:27:41