PROLOG

Autor: dianasullivan
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

chciała? Obrażenia jakie miała na sobie, to co musiała przeżyć,  katorgi, przez jakie przeszła… Wszystko to było jedynie tym, co dostrzegały ich oczy. Była w śpiączce, jakie miała szanse na to,  że jeszcze kiedykolwiek się z niej wybudzi? Czy i w ogóle,  jak będzie w stanie normalnie żyć, jeżeli to wszystko się uda? Położna ponownie spojrzała na ciało dziewczyny a gdy minął pierwszy szok i obrzydzenie w jej oczach zalśniły łzy. Jeżeli kiedykolwiek stanie na nogi i powróci do zwykłego życia, każdy dzień będzie dla niej wyzwaniem. Oni widzieli tylko obrażenia fizyczne. Ale co działo się z jej głowie? Co czuła, co myślała i czego pragnęła? Tu chodziło o jej życie, więc dlaczego, u licha, sama nie mogła zadecydować? Jej serce delikatnie biło. Tak słabe a jednocześnie tak mocne. Nie miała prawa być na tym świecie. Ktoś z tyłu powiedział:    - Lepiej byłoby dla ciebie gdybyś umarła.    Czy to możliwe,  że za dziesięć lat wszystko ulegnie zmianie?

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
dianasullivan
Użytkownik - dianasullivan

O sobie samym: Napisz kilka słów o sobie
Ostatnio widziany: 2014-05-24 22:03:15