Szanuj matkę, póki żyje, póki matki serce bije.

Autor: Shatti
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Ola uważała, że to zbyt dużo jak na nią i rozłączyła się.

Na szczęście była to ostatnia lekcja, więc szybko pobiegła do domu. Rzuciła się na łóżko i zaczęła płakać.

- Ola? - Usłyszała głos mamy. - Kochanie? Co się stało? Dlaczego moja dziewczynka jest smutna?

"Mama? - Nie mogła uwierzyć Ola. - To był na pewno głupi kawał. Nie mogę pokazać, że się martwiłam po tej kłótni."

- Poszłam do kina i okazało się, że nie będzie "Eragona" na urodziny Waldka, a tak chciałam, żeby był szczęśliwy.

- Już dobrze, słońce moje.

- Możemy porozmawiać troszkę później? Muszę zadzwonić.

- Ależ oczywiście. Tylko pamiętaj, żeby odrobić lekcje.

- Ale czy to jest bezpieczne?

- Jeszcze nikt od tego nie umarł.

Kiedy Natasza wyszła, Olka wykręciła ostatni numer, który do niej dzwonił...

Olaf Schneller.

- Halo? - Usłyszała głos ojca swojego chłopaka.

- Dobry, panie Pawłowny.

- Co? Kto mówi?

- Aleksandra Rodzynka.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Shatti
Użytkownik - Shatti

O sobie samym: Napisz, a się dowiesz? Oczywiście pod warunkiem, że mnie zainteresujesz. Przyjaciele twierdzą, że jestem wierna i lojalna, zabawna, dziwna, ciekawa. ~ ♥ desu.
Ostatnio widziany: 2020-01-01 14:46:31