Tabu - Jaka jest Twoja cena?

Autor: leila
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Delikatność Narcyza

Samotność oraz monotonia powoli mnie zabiją. Nie mogę już znieść palącej pustki czterech ścian. Zaczynam myśleć, że coś jest ze mną nie tak, skoro nie potrafię znaleźć sobie kochającej partnerki.  Nie przeszkadza mi, iż jestem zmuszony finansować kobiety, aby uzyskać bliskość, czułość, a przede wszystkim towarzystwo. Dam każdą sumę, by tylko nie zasypiać w pustym łóżku.

Ekskluzywne laleczki

Wchodząc w dorosłość nie spodziewałam się, że zarabianie jest aż takie cholernie trudne, praco oraz czasochłonne, a zarobki mizerne. Przyzwyczaiłam się do wygód: markowych rzeczy, drogich gadżetów, dalekich podróży i co naraz mam zmieniać swoje przyzwyczajenia. Nie ma mowy. Zapierdzielanie za najniższą krajową absolutnie nie wchodzi w grę. Długo zastanawiałam się, jak odmienić swój byt. Nic prostszego… Połączenie przyjemności z pożytecznym. Za godzinę mojego towarzystwa oraz ciała otrzymuję zawrotne sumy. Wcale nie czuję się źle z powodu tego, co robię, ponieważ stać mnie obecnie na wszystko i nie wysilam się zbyt mocno. Można mnie potępić, ale czy na pewno słusznie?

Są to losy skrajnie różnych ludzi. Każdą wysłuchałam z uwagą i twierdzę, nie mam prawa Ich szykanować czy pochwalać, bo nie potrafię dokładnie odnaleźć się w Ich położeniu. Jednak wydaje mi, iż niestety każdy ma swoją z nas cenę…

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
leila
Użytkownik - leila

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-02-07 21:36:18