tragiczne Rozstanie

Autor: ankaa
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Mała kawiarenka o nazwie "La costa" była pełna ludzi.Marta i Janek uwielbiali tam chodzć i smakować pyszne dania jakie tam serwowali.Janek siedział jakiś dziwny,chciał coś Marcie powiedzieć jednak ona ciągle mu przerywała nie dając prawa do słowa.

-Posłuchaj mnie,posłuchaj........-Wykrzyknął już zniecierpliwiony i zdenerwowany.Ludzie z wszystkich stron patrzeli na Janka.

-Dobrze.Ok,Ok.-powiedziała i zamilkłą.

-Chciałem ci to powiedzieć od paru tygodni.-Zaczął

-Ale co,że wreszcie wyjedziemy do Hiszpanii,to wspaniale.Wreszcie dostałeś ten urlop.Podeszłą do niego i go pocałowała.Ludzie byli oczarowani i skupieni na tej parze.

-Nie to chciałem ci powiedzieć.Ja...Ja....-zająkał się.Przerwali muzykanci którzy właśnie weszli po schodkach.Janek zdenerwowany był do piątej potęgi.Chciał wreszcie zakończyć ten związek,lecz hałąs mu przeszkadzał.Kelner przyniósł wcześniej zamówione dania.

-Proszę bardzo.Życzę smacznego.Janek zbliżył się do Marty,

-Musimy porozmawiać,chodź przejdziemy się.

-Dobrze.-Odpowiedziała.Wyszli z pięknej resteuracji położonej niedaleko plaży.Doszli do tabliczki z napisem "powiedz jej".Nikt nie wiedział czemu ją tu przymocowali ale stała tu dość długo.Niektórzy nawet się tu zaręczali albo mówili ważne żeczy.

-Ja chciałem z tobą zerwać.Chciałem już dosyć długo.Teraz wiem że cię już nie kocham,i chyba nigdy nie kochałem.Przepraszam cię .-Powiedział to ze łzami w oczach.Marcie się ukazały dopiero wtedy gdy już odszedł za horyzontem.

-Niee,wracaj do mnie,wracaj!-Krzyknęła utopiona w płaczu.Byłą rozżalona i czuła że świat jej się zawali.Patrzała na wzburzone morze.W pewnej chwili zdesperowana pobiegła w jego stronę i zabrały ją ogromne fale wzburzonego trochę upiornego morza.Nie umiała pływać,utopiła się po paru minutach.

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
ankaa
Użytkownik - ankaa

O sobie samym: biorę z życia pełnymi garściami,nie dbam o pieniądze przecież i tak przyjdzie mi się z nimi rozstać.Lubię zwierzęta szczególnie psy.
Ostatnio widziany: 2010-06-23 19:15:37