Tylko dla dorosłych

Autor: aska19946
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

sp;te sza­re bok­serki, które ma na so­bie.. Na war­gach czułam je­go pe­nisa. Zdjęłam więc bieliznę i wzięłam go do ust. Czułam , jak Ala­nowi przy­jem­nie. Tak bar­dzo mnie to cie­szyło i jed­nocześnie mnie sa­mej spra­wiało wielką ra­dość. Prze­suwając us­ta w dół i w górę mnie sa­mej ro­biło się mok­ro, tam na do­le.. Wy­ciągnęłam pe­nisa i po­lizałam go języ­kiem z każdej stro­ny. Nie mogłam już wyt­rzy­mać. Tak bar­dzo Chciałam go poczuć w so­bie. Alan jed­nak na to nie poz­wo­lił. Prze­sunął mną tak , że leżałam na ple­cach… I on dał mi tą samą roz­kosz , którą ja je­mu przed chwilą. Języ­kiem ma­new­ro­wał między moimi uda­mi. Ja­każ roz­kosz… Co za przy­jem­ność…! Nie mogłam już wyt­rzy­mać z pożąda­nia… Pod­ciągnęłam Ala­na do góry , nasze twarze były te­raz na tym sa­mym po­ziomie, nasze oczy wpat­rujące się w siebie… i wszedł we mnie.. głębo­ko i moc­no. Płonęłam… Aż doszłam.Po­woli przyśpie­szał ..i szyb­ciej i moc­niej..tak bar­dzo czułam go w so­bie, nie ma lep­sze­go uczu­cia niż to.. Czułam , że kończy.. Doszedł a ja ra­zem z nim…
I leżeliśmy wyczer­pa­ni, nadzy i szczęśli­wi.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
O autorze
aska19946
Użytkownik - aska19946

O sobie samym: Lubię czytać książki, pisać różne " bazgroły " , stąd pomysł na pisanie bloga. Zazwyczaj optymistka, z domieszką realizmu :)
Ostatnio widziany: 2019-09-14 18:30:14