Upiór w operze- ROZDZIAŁ 2

Autor: naina93
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

y jego mięsień dotykający jej brzucha. Gdy Thomas przycisnął ją do swojego podbrzusza, aż jęknęła. Choć mężczyzna był tylko wytworem jej wyobraźni, wszystkie fizyczne reakcje miał całkiem realne. Chwycił jej dłonie. Jedną poprowadził na swoje ramię, a drugą uniósł i zamknął we własnej dłoni. W tle grała muzyka z Der letzte Tanz (Elisabeth). Laura dopiero teraz zauważyła, że Borchert ma lekki zarost. Wyglądał z nim bardzo seksownie. Mężczyzna zaczął śpiewać ciepłym barytonem, tak niskim, że czasami aż mruczał. Para zaczęła tańczyć. To była magiczna chwila. Laura marzyła, żeby czas się zatrzymał. Podczas ostatnich nut piosenki Thomas odchylił dziewczynę do tyłu. Jego usta przesuwały się po delikatnej szyi, aż zetknęły się z jej ustami. Jego zarost przyjemnie drażnił wrażliwą skórę Laury. Całował ją czule ale zarazem głęboko. Nagle, w całym budynku rozległo się pierwsze uderzenie zegara zwiastujące północ. Borchert momentalnie zniknął. Laura, utraciwszy podporę, upadła na scenę.

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
naina93
Użytkownik - naina93

O sobie samym: Jestem ogromną fanką "Upiora w Operze" w każdej postaci. Ludzie mówią,że mam talent do rysowania i pisania. To drugie możecie sprawdzić sami, ponieważ umieściłam tu mój fanfic pt. "Upiór w operze". Moim wielkim marzeniem jest wyjazd do Indii i odwiedziny w Operze Garnier.
Ostatnio widziany: 2012-07-01 16:38:43