Urlich von Jungingen

Autor: marcinjerzymonet
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 Wiadomości telewizyjne o 19.30. Romuald Krzyśko – Dobry Wieczór Państwu. Zaczynamy nietypowo od wiadomości ekonomicznych, a eksperci nie mają wątpliwości, że tym razem są to dobre wiadomości. Oddziały w naszym kraju otworzyła dziś oficjalnie wielka międzynarodowa korporacja finansowa Shmidtt Financial Company. Ta operująca miliardami euro firma jest znana klientom banków na całym świecie. Czego możemy się spodziewać po inwestycji firmy w Polsce? Spytajmy prezesa firmy w Europie – Ulricha Von Jungingena  – Dobry wieczór Panie prezesie…

- Dobry Wieczór panie redaktorze, dobry wieczór Państwu… Miło mi powiadomić, że już niedługo przedstawimy świetną ofertę, która pokaże, że można oszczędzać i na tym zarabiać nawet w czasach kryzysu… 10 procent w skali roku, bez straty odsetek niezależnie kiedy wypłacą państwo swoje pieniądze…

Waśniewski leżał na kanapie mając przed sobą talerz popcornu. Człowiek wypowiadający się na ekranie ubrany był w biały płaszcz z czarnym krzyżem z boku. Na koniec rozmowy  redaktor prowadzący  wytłumaczył widzom, że takie gustowne płaszcze to charakterystyczny strój firmowy Shmidt Finanancial Company, ubierany na specjalne okazje.

Waśniewski wyłączył telewizor. W zupełnej ciszy wpatrywał się w sufit.

 

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
marcinjerzymonet
Użytkownik - marcinjerzymonet

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-10-31 20:58:11