Wspomnienie (+18)

Autor: Jessica
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Spojrzałam na swoje odbicie w wielkim lustrze. Byłam sama w pokoju, dochodziły mnie jedynie odgłosy kąpieli, którą brał właśnie Christopher.

Moje schnące włosy sterczały zaczepnie na boki, miałam na sobie jedynie stringi i krótką zwiewną halkę.

Oboje wiedzieliśmy co nas czeka. Aż drżałam z niecierpliwości, tak tego chciałam.

Patrzyłam na siebie starając sobie wyobrazić jak widzi mnie Chirs. Po chwili odpłynęłam.

 

Ze wspomnień i marzeń wyrwały mnie ciepłe usta na mojej szyi. Odruchowo odchyliłam głowę w bok.

- Jesteś piękna. – Szepnął mi do ucha i dalej delikatnie muskał moją szyję.

- Twoja ocena jest subiektywna kochany. – zachichotałam, wyciągnęłam ręce do tyłu, położyłam dłonie na jego zgrabnych, twardych pośladkach i przyciągnęłam go bliżej. Poczułam ciepło jego ciała na swoich plecach. Jego dłonie prześliznęły mi się pod pachami i zatrzymały na piersiach.

Ten dotyk… ach…

Gdy ustami doszedł do moich ramion, przestał pieścić piersi i powiódł dłońmi wyżej. Złapał ramiączka halki i zsunął mi je z ramion, cienkie okrycie opadło na podłogę.  Cichy pomruk wydobył się z gardła Christophera na widok mojego PRAWIE nagiego odbicia w lustrze.

- Jesteś moja, wiesz.

- Wiem.

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Jessica
Użytkownik - Jessica

O sobie samym: Narwana i energiczna dziewczyna, lubiąca sport, książki Fantasy i SF i dobrą muzykę:)
Ostatnio widziany: 2010-02-04 11:17:42