ziomala

Autor: Radoslaw
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

dziś.jaka tam ona moja siostra. babcia zdradziła dzidka. także maryśka nie jest córką dziadzia,tylko babci. a moja ciotka. a zresztą nie chcę się zakręcić. spowiadałem się oczywiścieu proboszcza Franciszkanów wtedy tym proboszczem był Bruno Kalinowski. normalny typ.oczywiście że mnie rozgrzeszył. spowiedź też trwała ze 20 minut. ale taka łaska na mniewstąpiła wtedy że szok. a u michała takie oburzenie za plecami że szok gośka. w twarz niktnie powiedział, tylko pedały za plecami. na koszarach nawet na murze były napisy EDEKto falus, pedał i takie tam. Mam Edward z bierzmowania. więc nie dziw się że w pewnymmomencie szatan się o mnie upomniał. że się chciałem zabić. zresztą Ja akurat mogę sięzabić. mi to wiesz. zgaś mnie to zobaczysz, czy się zabiję czy nie. i nie boję się gośkapiekła i nie boję się bluźnierstwa przeciwko Duchowi Świętemu i zwątpienia w miłosierdzieBoże. Bo Ja odbierając sobie życie będę mega spokojniejszy nad Benka który Abdykował CiGośka ppowiem. Także módl się za mega grzesznika. obliczałem nawet stopień pokrewieństwaAgnieszki darwina albo tego drugiego. nie pamiętam nazwiska wyleciało. wyszło mi niespełna 15 albo 20% też nie pamiętam. mało wyszło także gówno to a nie kazirodztwo.a biblia słuchaj Abracham i Sara albo Lot i jego córki - także gośka jestem mega kryty!!!hehe. fajnie jest się z tego pośmiać. ale w 2005 do 2013 wcale tak lekko nie było. osiemlat mega piekła!!!. ale co tam. w ciągu sekundy trach i spokój można powiedzieć święty.oburzona się trochę czujesz co? Ja gośka akurat nie mam nic do ukrycia. nic!! wcalez tego powodu dumny nie jestem. ale tak się wydarzyło i co z tego. nic. kocham Cię gośka;-))'nawet taką mędę jak mnie miłość w końcu dopadła. słuchaj;-)) ona i cierpliwai łaskawa podobno. zobaczymy. nie dopuszcza się bezwstydu - a Ja się dopuszczam hehe.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Radoslaw
Użytkownik - Radoslaw

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-06-18 02:39:43