Zrozum mnie...

Autor: Passio_29
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Kochałem moje dzieci i zonę. Bardzo kochałem swoją rodzinę, ale zniszczyłem im życie. Całe zło jakie spotkało ich w życiu to moja wina. Alicja wyrosła na piękną kobietę, a Michał był zdolnym uczniem.

Kiedyś jeden kumpel powiedział, że moja córka się puszcza. Podobno robi wszystko co chcą jacyś obleśni faceci, a w zamian dostaje pieniądze, albo nową komórkę...

Michał jest teraz w więzieniu. Nie wiem dlaczego. Podobno chciał coś ukraść, a może kogoś zabił. Ja tam nie wiem. Wszystkim zajmowała się Krysia, ja niewiele pamiętam.

Ale dzieci kocham i chciałem dla nich jak najlepiej... naprawdę.

 

 

 

***

 

 

Ala

            Rodziców ma się tylko jednych...a szkoda. Ja swoich nienawidzę! Ojciec jest pijakiem. Tzn. był- matka mówi, że wczoraj jakiś wariat go przejechał na światłach.  Trochę mi go nawet żal.

Moje życie to porażka... Mama chciała żebym została lekarzem- a zostałam prostytutką.

Już chyba wszyscy o tym wiedzą. Trochę mi wstyd, ale wiele dziewczyn w moim mieście zarabia

w ten sposób- tylko się nie przyznają... ale ja to wiem.

            Mój brat Michał jest w więzieniu. Kocham go bardzo.

 Wpakował się w jakieś cholerne gówno! Ale jak wyjdzie na wolność, wyjedziemy razem z tego zakichanego miasta. Razem damy sobie radę.

            Czy nie jest mi żal matki?- trochę tak. Nie potrafiła odejść od ojca. Sama jest sobie winna.

Babcia chciała mnie do siebie zabrać, ale mój ojciec jej nie pozwolił.

A miałam szanse wychować się w normalnej rodzinie. Babcia i dzidek to naprawdę dobrzy ludzie. Ale teraz się do mnie nie przyznają. Babcia powiedziała mi „ dziecko co się stobą stało, jesteś zwykłą dziwką!” - i już więcej się nie zobaczyłyśmy. Utrzymywała kontakt tylko z Michałem, ale po tym jak dowiedziała się, że jest złodziejem też się od niego odwróciła.

 

Michał jest dla mnie wszystkim! Mój mały młodszy brat... Mamy tylko siebie.

 

 

 

***

 

Michał

           Generalnie to zlewam na to. Alka mówi, że wyciągnie mnie z więzienia i wyjedziemy do Szwecji.

Ale mi jest tu nawet dobrze. Dają mi jeść, pozwalają oglądać tv i mogę nawet zarabiać pieniądze.

Nie chce stąd wychodzić. To prawda- czasami jest ciężko. Mała cela, kibel na środku... ale idzie się przyzwyczaić. Mam nowych kumpli- planujemy nowy interes...

 

 

 

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Passio_29
Użytkownik - Passio_29

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-06-09 16:56:54