Życie lubi zaskakiwać część 1 - 10 sierpnia c.d.

Autor: minona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Przed chwilą przeczytałam.

-Spoko.

-Będziemy oglądać?

-Tak- powiedziała Agata.

-Pod warunkiem, że będzie czyste niebo.

-Nom.

-Co roku o tej porze wszyscy zbieramy się w grupki, idziemy nad staw i oglądamy- oznajmiła Alicja. Razem z Sylwią miały po 23 lata i pracowały w szkołce od trzech, znały więc już tutejsze zwyczaje.

-Niestety, na drugi dzień, jak ktoś musi iść do pracy, to nie ma zmiłuj. I tak musi wstawać normalnie, obojętnie o której położy się spać- dodała Sylwia.

-Ale lipa- stwierdziła Ola- Mogliby zrobić jakieś ulgi na ten czas. W końcu spadające gwiazdy nie ogląda się codziennie.

-Jakaś racja w tym jest- zgodziła się Alicja.

-Sprawdzam- odezwała się Ela. Karta, jaką odkryła, był as kier. A na spodzie kupki była dama pik. Wszystkie karty wróciły do Alicji.

Z telefonu poleciała „Już wiem, że ty” Dominiki Sojdy. Iwona zaczęła podśpiewywać.

-Iwona!

-Co?

-Miałaś nie śpiewać- przypomniała jej Ola.

-Ale dlaczego? Ja mam całkiem ładny głos- powiedziała żartobliwie.

-Tak, Iwonko, ale już nie spiewaj- poleciła Agata- Sylwia nie chce słuchać twojego wycia.

-Ptosie- Iwona popatrzała na Sylwię, jak Numernabis na Panoramiksa w filmie „Misja Kleopatra”.

-No, dobra- zgodziła się po dłuższej chwili- Ale jak będziesz fałszować jak moja siostra, to ci gębę zakleję taśmą.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
minona
Użytkownik - minona

O sobie samym: Piszę, bo lubię. Nie jest to sztuka dla sztuki. Jest to sztuka dla ludzi.
Ostatnio widziany: 2024-04-04 13:05:05