Życie lubi zaskakiwać część 1 - 11 sierpnia c.d.

Autor: minona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Tylko miesiąc!- Iwona nie była zadowolona. Była z kwietnia, a Agata z maja.

-Hahaha- zaśmiała się Agata.

-Pani Smith, to nie jest dobry pomysł- Iwona próbowała się tłumaczyć- Ja pani ten samochód rozwalę, a tego nie chcę. Ja nigdy nie jeździłam lewą stroną drogi!

-Dasz radę- kucharka pocieszała Iwonę- Nie ty jedna nie umiesz, a się nauczysz. Agata też nie umiała, a bezkolizyjnie się nauczyła.

-Ja pani ten samochód rozwalę- powtórzyła cicho płaczliwym tonem Iwona.

-Siadaj i miłej zabawy!- powiedziała pani Smith i odeszła.

Iwona podniosła spuszczoną głowę. Chciała powiedzieć cicho „Ratunku”, ale jej wzrok trafił na Erica, więc wolała nie mówić nic. Zrobiła naburmuszoną minę i wsiadła do samochodu po stronie kierowcy.

-Nie zapomnę ci tego- powiedziała do Agaty, która usiadła obok.

-Wiem- uśmiechnęła się zwycięsko Agata.

            Iwona zapaliła silnik i ruszyła. Całe szczęście, umiała jeździć Passatem. Nie raz pożyczała od ojca. Wyjeżdżając z bramy, w lusterku zobaczyła jeszcze machających do nich chłopaków. Iwona przewróciła oczami i pokręciła głową. Włączyła kierunkowskaz i wjechała na drogę na lewy pas.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
minona
Użytkownik - minona

O sobie samym: Piszę, bo lubię. Nie jest to sztuka dla sztuki. Jest to sztuka dla ludzi.
Ostatnio widziany: 2024-04-04 13:05:05