Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami...czytaj dalej
Wyobraź to sobie, uwierz, osiągnij cel. Wiele poradników zawiera naiwne mantry i frazesy rodem z New Age: Wystarczy, że pokochasz samego siebie. Zawsze myśl, że szklanka jest w połowie pełna. Uwierz...czytaj dalej
Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach...czytaj dalej
W formie pięknie napisanej, wciągającej opowieści o dwojgu ludzi, zmagających się z tworzeniem wizji, zarówno dla firmy, w której pracują, jak i dla ich życia osobistego, Blanchard i Stoner omawiają wszystkie...czytaj dalej
Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania...czytaj dalej
Książka O zarządzaniu refleksyjnie jest tym, co zapowiada tytuł. Są to krótkie refleksje nad najważniejszymi problemami, z jakimi borykają się współczesne organizacje - segmentacją rynku, budowaniem strategii...czytaj dalej
Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym ....czytaj dalej
Po sukcesie przełomowych bestsellerów Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, Marcus Buckingham oferuje zupełnie nowy sposób zrozumienia sztuki odnoszenia sukcesów. W najnowszej...czytaj dalej