Morderstwo w Pociągu

Autor: orzech199719
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

W jakim celu lub do kogo państwo jechali tym pociągiem?

Mąż miał podpisać kontrakt z jakąś młodą artystką z Gdańska...

Aha. Wie pani czy mąż dostawał jakieś pogruszki, czy ktoś mu groził?

Nic mi o tym nie wiadomo – mówiła przez łzy.

Dziękuje pani – powiedziała Agatha i opuściła przedział u boku konduktora.

 

Czy w pociągu są kamery?- spytała konduktora.

Tak, oczywiście.

Czy mogłabym zobaczyć nagrania z niej?

Tak, myślę, że tak.

Więc udali się do pomieszczenia personalnego gdzie znajdował się podgląd.

 

 

 

III

 

W tym przypadku akurat nagrania dużo nie pomogły.

Zaraz po wyjściu pani Bartosik, do przedziału wszedł zakapturzony mężczyzna i po chwili obecności w nim wybiegł.

Pani Grey skupiła swoją uwagę na ubiorze mężczyzny a zwłaszcza na butach.

Były to bowiem drogie buty produkowane tylko w Szwecji. To był już jakiś trop.

Po chwili na filmie pojawiła się żona ofiary, która otwiera drzwi do przedziału i po chwili krzyczy.

Pomogło coś to pani – spytał konduktor.

Tak, czy mógłby pan wydać komunikat, aby wszyscy udali się do swoich pokoi? - spytała pani Grey.

Jak ma to pomóc w sprawie to oczywiście.

 

 

Jednak konduktor nie zdążył wydać tego polecenia, ponieważ pociąg zatrzymał się.

Do środka weszła policja.

Technicy niech zabezpieczą ślady w przedziale, konduktorze proszę ich tam zaprowadzić...Agatha? - spytał inspektor policji z niedowierzaniem w oczach.

Artur, nie widzieliśmy się już z trzy lata, awansowałeś?

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
orzech199719
Użytkownik - orzech199719

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-03-23 12:16:01