Fotografia cyfrowa 500 wskazówek dla zaawansowanych

Ocena: 0 (0 głosów)
Miłośnicy fotografii cyfrowej z pewnością znają książkę "Fotografia cyfrowa. 500 wskazówek dla początkujących", która wprowadzała w tajniki nowoczesnej metody utrwalania obrazów i obróbki zdjęć. Kolejna pozycja, mimo iż w tytule skierowana do bardziej zaawansowanych odbiorców, zawiera również wiele cennych porad, które przydadzą się każdemu posiadaczowi aparatu cyfrowego. W książce znajdują się setki inspirujących pomysłów na piękne, niepowtrzalne ujęcia, wyśmienite portrety, udane panoramy przy słabym oświetleniu i złej pogodzie, zdjęcia czarno-białe, ze specjalnymi efektami. Rady dotyczą zarówno zdjęć wykonywanych we wnętrzach, jak i na wolnym powietrzu, wyboru kompozycji, możliwości oświetlenia, zasad drukowania oraz edycji obrazu. Każda wskazówka jest podana w przystępnej formie i zilustrowana zdjęciem, co znacznie ułatwia zrozumienie wielu nowych zagadnień.

Informacje dodatkowe o Fotografia cyfrowa 500 wskazówek dla zaawansowanych:

Wydawnictwo: Wiedza i Życie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-7448-625-2
Liczba stron: 128

więcej

Kup książkę Fotografia cyfrowa 500 wskazówek dla zaawansowanych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Fotografia cyfrowa 500 wskazówek dla zaawansowanych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Siemowit Zagubiony
Robert F. Barkowski ;
Siemowit Zagubiony
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy