Intimate Affair Women Lingerie and Sexuality

Ocena: 0 (0 głosów)
Intimate apparel, a term in use by 1921, has played a crucial role in the development of the "naughty but nice" feminine ideal that emerged in the twentieth century. Jill Fields' engaging, imaginative, and sophisticated history of twentieth-century lingerie tours the world of women's intimate apparel and arrives at nothing less than a sweeping view of twentieth-century women's history via the undergarments women wore. Illustrated throughout and drawing on a wealth of evidence from fashion magazines, trade periodicals, costume artifacts, Hollywood films, and the records of organized labor, "An Intimate Affair" is a provocative examination of the ways cultural meanings are orchestrated by the "fashion-industrial complex," and the ways in which individuals and groups embrace, reject, or derive meaning from these everyday, yet highly significant, intimate articles of clothing.

Informacje dodatkowe o Intimate Affair Women Lingerie and Sexuality:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-520-25261-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Intimate Affair Women Lingerie and Sexuality

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Intimate Affair Women Lingerie and Sexuality - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy