Przetrwać burzę. Poradnik dla zabieganych cz. 3

Ocena: 0 (0 głosów)
Czujesz rozdarcie między swoimi potrzebami a wymaganiami? Czujesz się wypalony i zmęczony? Zastanawiasz się, „co by było, gdyby…”? Ta książka pozwoli Ci uniknąć niespodziewanej konfrontacji z burzami życiowymi. Autorzy pokazują, jak unikać kryzysów i jak przezwyciężać te, do których w Twoim życiu już doszło. Dowiedz się: - jakie są oznaki zbliżającego się kryzysu - jak zapobiegać kryzysom - jak radzić sobie z różnymi problemami - jak odzyskać siłę i wiarę w siebie.

Informacje dodatkowe o Przetrwać burzę. Poradnik dla zabieganych cz. 3:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-83-7516-057-4
Liczba stron: 86

więcej

Kup książkę Przetrwać burzę. Poradnik dla zabieganych cz. 3

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przetrwać burzę. Poradnik dla zabieganych cz. 3 - opinie o książce

Inne książki autora
UTRZYMAĆ KURS Poradnik dla zabieganych cz. 2
Helmut i Andrea Grosskoph0
Okładka ksiązki - UTRZYMAĆ KURS Poradnik dla zabieganych cz. 2

Sytuacja Cię przerasta, w Twoje priorytety wkradł się chaos. Tkwisz w kieracie, z którego nie potrafisz się wydostać. Naucz się: - rozróżniać między sprawami...

Określić kurs. Poradnik dla zabieganych cz. 1
Helmut i Andrea Grosskoph0
Okładka ksiązki - Określić kurs. Poradnik dla zabieganych cz. 1

Sytuacja Cię przerasta, w Twoje priorytety wkradł się chaos. Tkwisz w kieracie, z którego nie potrafisz się wydostać. Naucz się: - rozróżniać między sprawami...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy