Public relations narzędzia przyszłości

Ocena: 0 (0 głosów)
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem.Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.

Informacje dodatkowe o Public relations narzędzia przyszłości:

Wydawnictwo: WSIiZ
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788360583104
Liczba stron: 376

więcej

Kup książkę Public relations narzędzia przyszłości

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Public relations narzędzia przyszłości - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy