Service Management with student CD-ROM

Ocena: 0 (0 głosów)
Service Management, 4/e by James and Mona Fitzsimmons is the best-selling text in this market and includes fantastic and current examples from the field of technology. The text has extensive coverage on global operations, and the need for continuous improvement in quality and productivity in the service industry. Service Management, 4/e also does an excellent job of demonstrating how crucial functional areas of an organization such as marketing, strategic issues, operations and human behavior impact effective service management.

Informacje dodatkowe o Service Management with student CD-ROM:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-07-111092-1
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Service Management with student CD-ROM

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Service Management with student CD-ROM - opinie o książce

Inne książki autora
Service Management Operations Strategy & Information Techn
Fitzsimmons0
Okładka ksiązki - Service Management Operations Strategy & Information Techn

The text has extensive coverage on global operations, and the need for continuous improvement in quality and productivity in the service industry. Service...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Siemowit Zagubiony
Robert F. Barkowski ;
Siemowit Zagubiony
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy