Slow fashion. Modowa rewolucja

Ocena: 4.5 (8 głosów)
opis
Joanna Glogaza przeprowadza nas przez zapchane tysiącem ubrań nasze szafy. Próbuje ułatwić nam wyzwolić się z niepotrzebnego nadmiaru, znaleźć styl, pokazuje,że więcej nie znaczy lepiej. Pod wpływem autorki pozbyłam się jak na razie 4 worków ciuchów, zastanawiam się dłużej nad tym co mi jeszcze brakuje, a czego mam w nadmiarze. Minusem tej książki jest zbyt częste powtarzanie tych samych argumentów i przykładów. Uważam jednak, że większość z nas powinna przejść na słow fashion, gdyż giniemy pod masą tych samych, nudnych ubrań.

Informacje dodatkowe o Slow fashion. Modowa rewolucja:

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2015-06-17
Kategoria: Inne
ISBN: 978-83-240-2745-3
Liczba stron: 200
Dodał/a opinię: danonk

więcej
Zobacz opinie o książce Slow fashion. Modowa rewolucja

Kup książkę Slow fashion. Modowa rewolucja

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Slow life. Zwolnij i zacznij żyć
Joanna Glogaza0
Okładka ksiązki - Slow life. Zwolnij i zacznij żyć

Bywasz tak zamyślona, że wrzucasz pudełko po jogurcie do zlewu, a łyżeczkę do kosza? Odpoczywasz z poczuciem winy, że w kolejce czeka mnóstwo zadań? Znów...

W to mi graj!
Joanna Glogaza0
Okładka ksiązki - W to mi graj!

SZTYWNA RANDKA, DRĘTWA DOMÓWKA LUB IMPREZA INTEGRACYJNA DŁUŻĄCA SIĘ W NIESKOŃCZONOŚĆ. BRZMI ZNAJOMO? CO SPRAWIA, ŻE SŁABA IMPREZA MAGICZNIE ZMIENIA...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Andrzej Marek Grabowski ;
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy