Bo miłość nie jest taka prosta. Przeszłość zawsze wraca. Tom 2, część 1.

Autor: art_roxana
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Dziś udało mi się zebrać kilka zamówień. Ma podjechać kilka gości z zepsutym sprzętem.- Patrząc z troską na ukochanego stwierdziła.

-Znów będziesz pracował do późna.

-Może nie. A pieniądze się nam przydadzą.- Rozgarniając jedzenie widelcem dodała:

-Oby cię tylko nikt nie podał do urzędu. Wiesz jacy ludzie są złośliwi.

-Przecież nikogo nie zatrudniam, pracuje sam. Zawsze mogę powiedzieć, że pomagam znajomym naprawić telewizor czy inny sprzęt. Pomaganie to nie grzech.

-Niby tak.

-Nie martw się tym.- Po obiedzie Charlie nagle sobie o czymś przypomniał. Wychodząc coś nieskładnie próbował wytłumaczyć Marice, co ona nie do końca mogła zrozumieć. Udało mu się wyjść nie musząc się tłumaczyć. To, co zamierzał musiało pozostać w tajemnicy. Nie umiał przyznać się Marice.

 ***

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
art_roxana
Użytkownik - art_roxana

O sobie samym: Pisanie to moje hobby, nie zawsze wychodzi idealnie. Chętnie wczytuję się w opinię innych. Uważam, że każdy ma prawo do własnego zdania. Szanuję to i chcę, aby inni szanowali moje.
Ostatnio widziany: 2024-02-25 16:54:12