Flavia w świecie Luny cz1

Autor: moonraavi
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

                Flavia obudziła się... Była cała spocona, serce waliło jej jak oszalałe. Usiadła na łóżku, zauważyła, że Rachela już wstaje po drzemce. Wstała i poszła wziąć zimny prysznic. Gdy skończyła, wyszła na balkon popatrzeć na miasto. Rachela miała piękny widok zarówno z okien jak i z balkonu.

 – O! Widzę, że już wstałaś!

 – Rachelo... jak zginęła Luna? – Zapytała Flavia.

 – Dokładnie to wie tylko Król i Blake. Ponoć bardzo dziwnie, a dlaczego pytasz? – Zapytała.

 – Aaa... z ciekawości. – Odpowiedziała obojętnym głosem.

 – Mam coś dla Ciebie, właśnie nad tym pracowałam przez noc. – zaczęła Rachela. – Wkrótce czeka Cię koronacja, więc specjalnie na tę okazję zrobiłam Ci tą suknię.

                Rachela pokazała Flavii niebieska sukienkę ozdobioną szmaragdami, dokładnie taką w jaką była ubrana we śnie. Flavia widząc tę sukienkę rozpłakała się.

 – Rachelo, Twoja sukienka to najpiękniejsza rzecz jaką widziały moje oczy, ale ja już nie chcę zostać Królową.

Flavia zaczęła płakać jeszcze głośniej.

Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
moonraavi
Użytkownik - moonraavi

O sobie samym: Kinder niespodzianka to zwrot który pasuje idealnie jeśli chodzi o takie opisy
Ostatnio widziany: 2024-04-28 15:58:14