Ksiêga Rodzaju 2,1-6

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

"Tak zosta³o ukoñczone niebo i ziemia oraz ca³y ich zastêp" Czyli niebo - wszechinformacja w czasoprzestrzeni i ziemia- rodzaj informacji w formie energetycznej, ¿e wszystkimi rodzajami w formie energetycznej, zamieszczone we wszechinformacji - czasoprzestrzeñ."I ukoñczy³ Bóg w siódmym dniu dzie³o swoje, które uczyni³ i odpocz±³ dnia siódmego od wszelkiego dzie³a, które uczyni³". Czyli dzieñ siódmy wzorem dla cz³owieka w ukoñczeniu dzie³a swojego i odpoczynek od wszelkiego dzie³a swojego dla zdrowia swojego."I pob³ogos³awi³ Bóg dzieñ siódmy, i po¶wiêci³ go, bo w nim odpocz±³ od wszelkiego dzie³a swojego, którego Bóg dokona³ w stworzeniu". Czyli i wyrazi³ swoj± wolê Bóg, by dzieñ siódmy - szabat (sobota) by³ dniem przeznaczonym tylko na odpoczynek, bo w nim odpocz±³ sam Bóg od wszelkiego dzie³a swojego, które dokona³ w stworzeniu." Takie by³y dzieje nieba i ziemi podczas ich stwarzania" Czyli taka by³a kolejno¶æ stwarzania nieba - wszechinformacja w czasoprzestrzeni i ziemi rodzaj informacji we wszechinformacji. W dniu kiedy Pan Bóg uczyni³ niebo i ziemiê, czyli w dniu kiedy Pan- Wszechmog±cy Bóg uczyni³ ziemiê - rodzaj informacji w formie energetycznej zamieszczony we wszechinformacji i niebo - wszechinformacja w czasoprzestrzeni ( Rdz.2,1-4).

"A jeszcze nie by³o ¿adnego krzewu polnego na ziemi ani nie wyros³o ¿adne ziele polne, bo Pan Bóg nie spu¶ci³ deszczu na ziemiê i nie by³o cz³owieka, który by uprawia³ rolê." Czyli nie by³o ¿adnego krzewu polnego - rodzaj informacji w formie energetycznej ani nie wyros³o ¿adne ziele polne - rodzaj informacji, bo Wszechmog±cy Bóg nie rozpocz±³ w systemie duchowo- informacyjnym wzajemnych oddzia³ywañ informacyjnych wód - rodzaj informacji nad powierzchni± zakrywaj±c± czasoprzestrzeñ z rodzajami informacji pod powierzchni± zakrywaj±c± czasoprzestrzeñ, nie by³o cz³owieka - rodzaj informacji, by rozpocz±³ wzajemne oddzia³ywania informacyjne uprawa roli- rodzaj informacji w systemie duchowo - informacyjnym." A tylko mg³a wydobywa³a siê z ziemi i zwil¿a³a ca³± powierzchniê gleby" Czyli mg³a - rodzaj informacji z ziemi - rodzaj informacji w formie energetycznej dla ca³ej powierzchni gleby - rodzaj informacji w formie energetycznej ( Rdz.2, 5-6 )

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
U¿ytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44