OGRODNICZKA

Autor: kkodik
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

   Półściemy … Najlepszym punktem wyjścia do skutecznej ściemy partnera jest oparcie wszystkiego na jakiejś sytuacji, która rzeczywiście miała miejsce. W ten sposób zyskujesz gruntowne podstawy dla małych przeróbek prawdziwego przebiegu zdarzeń. Niekoniecznie też musisz od razu ściemniać , czasami wystarczy przemilczeć kilka istotnych okoliczności, aby ocena danego zdarzenia była zupełnie inna.

   Im prościej, tym bardziej wiarygodnie. Aby nasza opowieść brzmiała dla partnera wiarygodnie, ważne żebyś nie starała się zmyślać zbyt wielu szczegółów. W zawikłanej historii bardzo łatwo będzie się  pogubić, a wtedy wpadka murowana. Lepiej maksymalnie uprościć wersję wydarzeń, a także nie wymyślać jakiś niestworzonych okoliczności. Wszystko musi brzmieć wiarygodnie i zwyczajnie.

   Dobre alibi. Jeśli zamierzasz opowiedzieć partnerowi sytuację, w której występują jakieś inne osoby, koniecznie musisz je o tym uprzedzić. Nie wystarczy powiedzieć: „Byłam u Ogrodniczki Kapuścińskiej ” lub „byłam u siostry bo akurat miała zbiory ziemniaczków -możesz zapytać Ogrodniczki Sałatniczki ”. Być może ktoś będzie musiał później potwierdzić przebieg całego zdarzenia, dlatego lepiej na zapas się zabezpieczyć.

-Czy rozumiesz Ogrodniczko?- zapytała Mrówka Poligamka -  Ogrodniczka pokiwała ze zdumienia głową. Oddech jej wrócił do normy.

-to dobrze Ogrodniczko – rzekła Mrówka Kołomyjka

  I nagle czar prysnął. Wszystko wróciło na swoje miejsce .Serial trwał jakby nic się nie zdarzyło.

Ogrodniczko teraz już pewna swoich możliwości, zabezpieczona świetnymi poradami postanowiła poinformować o swoim zainteresowaniu nie tylko nr 2 ale i nr 3.

MARZENIA

 

 

   Po dziwnym pojawieniu się Mrówki Kołomyjki , Ogrodniczka była pełna energii do działania, Wiedziała już jak ma się poruszać w gęstwinie Królewiczych znajomości.

Skakała , biegała z swoim nieodłącznym aparatem fotograficznym , którym utrwalała wegetacje swoich płodów rolnych. po ogrodach i grządkach. Radość i ogromny entuzjazm a zarazem parcie  do działania było jak magnez i przyciągało ją do działania. jak nigdy dotąd.Wiedziała , że ma na kogo liczyć, Mrówka Poligamka -  tak czarowna,  była jej wzorcem i najlepszym kumplem , kumpelą., przyjacielem, przyjaciółką,

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kkodik
Użytkownik - kkodik

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-03 11:14:56