Para rękawiczek część 1 - 14 sierpnia

Autor: minona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Dasz radę wsiąść?- Thom zapytał Bena.

-Jak?- Ben prawie zawył, tak mocno piekła go stopa.

-Czekaj, ściągnę ci buta- zaoferował Nathan.

-Spadaj!

-Pokaż to- zarządała Iwona. Kucnęła przed nim i chwyciła jego buta. Podeszwa była tylko lekko zwęglona, ale nic poza tym. Nie patyczkując się, ściągnęła go.

-Auaaaa!

-Cicho siedź- zrugała go Iwona.

Skarpetkę w czarno-białe poziome pasy miał całą. Ściągnęła ją. Ben zasyczał. Już nie chciał wyć ani drzeć się przy Iwonie.

-Masz tylko czerwone- stwierdziła.

-Ale boli.

-To chyba logiczne, nie?

Iwona chciała założyć mu zdjęte części garderoby ponownie na nogę, ale zrezygnowała. Lepiej będzie, jak skóra trochę pooddycha. Wręczyła Benowi buta ze skarpetką do ręki.

-Trzymaj i nie zakładaj.

-Jak ja mam teraz wrócić?- zapytał bezradnie.

Iwona miała na końcu języka „Trzeba było pomyśleć wcześniej”, ale w porę ugryzła się w język.

-Spróbujemy cię załadować- zdecydował Thom i poprosił kumpli o pomoc. Podtrzymali Bena, a ten włożył zdrową nogę w strzemiono, podniósł się i przełożył na drugą stronę zbolałą. Siedział.

-Masz buta- Nathan podał mu zwęglonego buta ze skarpetką w środku, które mu chwilowo trzymał.

            Ben popatrzał z grymasem. Chciał to wyrzucić na łąkę, ale Ola go powsrzymała:

-Co robisz? Nie śmieć.

-Ruszamy- zakomenderowała Agata, gdy już wszyscy siedzieli w siodłach. Za godzinę obiad, a przed nimi kawał drogi.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
minona
Użytkownik - minona

O sobie samym: Piszę, bo lubię. Nie jest to sztuka dla sztuki. Jest to sztuka dla ludzi.
Ostatnio widziany: 2024-04-04 13:05:05