Para rękawiczek część 3 - kwiecień

Autor: minona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Nie mówiłaś, że znowu się ze sobą kontaktujecie.

-Bo to nic wielkiego. Raz na miesiąc, coś tam związanego z waszym weselem. Może ostatnio częściej, bo robię za doradcę w kwestii jego Amandy.

-Najpierw zapewniał, że cię kocha, a teraz zarywa do jakiejś Amandy i jeszcze ciebie prosi o rady- Ola pokręciła głową z dezaprobatą.

-Właściwie to nigdy nie powiedział, że mnie kocha, choć dawał do zrozumienia, że tak jest- Iwona próbowała bronić Erica- Przeszło mu w końu i tyle. Poznał nową, coś tam zaiskrzyło. Co, mam być zazdrosna? Mnie to wręcz na rękę, bo wreszcie czuję się wolna od jakichkolwiek facetów. Nawet od Dawida, który ostatnio trochę odpuścił.

-Serio nigdy nic do niego nie czułaś?- zapytała Ola.

-Nigdy.

-Sorry, Iwonka, że mamy wątpliwości- powiedziała Agata łagodnie- ale odkąd znowu z nami jesteś, nie jesteś już taka sama. Jesteś bardziej zamknięta w sobie, nie mówisz, co czujesz, często jesteś nieobecna duchem...

-Wiem-przerwała jej Iwona- Ale nie wiem czy zauważyłyście ostatnio, staram się to zmienić.

-Zauważyłyśmy- przyznała Agata.

-Cieszę się.

-To kochasz go czy nie?- chciała wiedzieć Ola.

         Iwona chwilę się zastanowiła.

-Nie.

 

 

 

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
minona
Użytkownik - minona

O sobie samym: Piszę, bo lubię. Nie jest to sztuka dla sztuki. Jest to sztuka dla ludzi.
Ostatnio widziany: 2024-04-04 13:05:05