Postronie cienia ( ciąg dalszy )

Autor: zibi16
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

              - A co mam robić?  Przecież nic nie umiem.

              - Chcesz powiedzieć, że ... dla ludzi z twoim wykształceniem nie ma pracy?

              - Odpieprz się!

              - No dobrze. To o co ci chodzi?

              - … Wyjadę do Holandii.

              - A tam?

              - Już byłam, i pracowałam. Przy kwiatach.

              - A co z Oliwią?

              - No właśnie.

              - Teraz jest u Leszka?

              - Tak.

              - Nie jesteś rozmowna.

              - O co ci chodzi?  Leszek wziął ją na kilka dni.  Właściwie… to jego matka się nią zajmuje.

              - Naprawdę chcesz wyjechać?

              - Może…

              - Wiesz co… maluj sobie oczy.  Jak będziesz chciała pogadać, zadzwoń.

              - Co cię ugryzło?

              - A to, że rozmawiając ze mną, wciąż malujesz oczy.  Twój głos o tym zaświadcza.  Za chwilę się udławisz… Nie mogę słuchać….  tego, jak się męczysz, by poprawnie wymawiać słowa.

              - Nie przesadzaj. Maluję się, i rozmawiam z tobą.  A gdybyś siedział przy mnie, i rozmawiał gdy robię oczy, też byś był tak okrutnie obrażony?

              - Nie. Wówczas bym patrzył na ciebie. A teraz ciebie nie widzę. Wiem tylko, że masz coś ważniejszego do roboty, niż rozmowa ze mną.

              - Przykro mi, ale wyolbrzymiasz.  Jesteś zazdrosny o moje oczy?

              - A niech cię!

              - Tak… jesteś zazdrosny. O mnie. O moje oczy. I masz pretensję, że się z tobą nie pieprzę.

              - Tak. Jestem zazdrosny. Bo  chciałbym się z tobą pieprzyć. Ale moja zazdrość jest bardzo cichutka, pogodzona. A ty ją rozdrapujesz specjalnie. Cieszysz się?

              - No… jakby tu…

              - Wydukaj wreszcie!

              - Och… robisz jakieś problemy.

              - No nie. Nie potrafisz być szczera. Ale ja wiem… Sprawia ci to radość.  Wiesz co… Zadzwonię później. A ty wreszcie gap się uważniej w lustro, bo twój gach pomyśli, że nie dbasz o siebie.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zibi16
Użytkownik - zibi16

O sobie samym: Napisz kilka słów o sobie
Ostatnio widziany: 2023-05-04 18:17:38