Que debemos pasar tiempo juntos. Tom I. Rozdział 33

Autor: Pilar
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

                - Proszę się nie ruszać, musze pobrać pani krew - powiedziała jedna z pielęgniarek. Po chwili została mi podana kroplówka, a kolejny z lekarzy oświadczył, że jeśli nie będę o siebie dbać i uważać to stracę dziecko, które w sobie noszę.

                - Słucham? Jestem w ciąży?

                - Tak. Jest pani w trzecim miesiącu ciąży.

Oniemiałam. Nie byłam w stanie wyrazić swojego szczęścia. To jakby anioł stąpił z nieba i dotknął mnie swoimi skrzydłami. Nie czekając na nic więcej wprost rzuciłam się na lekarza, mówiąc.

                - Dziękuję! A więc, jednak jest nadzieja. Panie doktorze to jest znak. Kacper wyjdzie z tego.

                - Zapewne, ale obawiam się, że ja mogę tego nie przeżyć, jeśli będzie mnie pani tak dłużej dusić.

                - Przepraszam, ale ja się tak strasznie cieszę - mówiąc to znowu go uciskałam. Chwilę później wybiegłam z sali, by jak najszybciej być przy Kacprze i powiedzieć mu tą wesołą nowinę. Weszłam do sali z promiennym uśmiechem, po czym usiadłam obok Kacpra, chwyciłam jego dłoń i położywszy ją na moim brzuchu  powiedziałam.

                - Teraz już wiem, że wszystko będzie dobrze. Kacper wracaj do nas. Mam dla ciebie dobrą wiadomość, słyszysz? Jestem w ciąży. Kochanie będziemy mieli dziecko. Wracaj.

 

 

***

 

 

Nagle, jakby coś drgnęło. Poczułam delikatny ruch jego palców. Nie mogłam wręcz uwierzyć w to, co się właśnie działo. Powoli otwierał oczy, a ja nie mogłam powstrzymać łez.

                - Kacper. Wróciłeś. Kochanie powiedz coś.

Patrzył na mnie takim dziwnym wzrokiem, jakby widział mnie pierwszy raz w życiu.

                - Kim pani jest? - spytał po chwili.

                - Kacper kochanie, to ja Waleria. Nie poznajesz mnie?

                - Nie. Proszę mnie nie dotykać!

Zdezorientowana wybiegłam z sali i pobiegłam prosto do lekarza.

                - Panie doktorze! Kacper odzyskał przytomność!

                - Taka nowina każdego by obudziła.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Pilar
Użytkownik - Pilar

O sobie samym: Jestem kim jestem, nie zmienię się, nie chcę, choć już rozumiem dziś coraz więcej, uczę się żyć tak, by dać sobie szczęście, by widząc całe zło tu czuć się bezpiecznie.... Potrafię mieć słabość do ludzi, którzy mnie prawdziwą poznali, pokazali siebie, przy sobie zatrzymali. Potrafię zmienić zwykły czas w tą jedną chwilę, zatrzymać ją, zapomnieć o wszystkim na chwilę. Potrafię wybaczyć, ale nie zapominam...
Ostatnio widziany: 2017-05-21 19:51:23