Tajemnica Melanie cz.8

Autor: niia11
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Nie, bo Dean jedzie do miasta i się pyta czy jedziesz z nami. Powiedz, że tak, proszę, proszę, proszę! – zrobił minę smutnego szczeniaka. Zachciało mi się śmiać, pokiwałam głową zgadzając się, a młody wyleciał z pokoju z okrzykiem radości.

Wyciągnęłam z dna szafy stare, dżinsowe spodnie do kolan i bluzkę na ramiączka. Przebrałam się szybko, potem pobiegłam do łazienki zrobić lekki makijaż, poprawiłam włosy i zbiegłam na dół do taty.

- Tatuś, dasz mi trochę pieniędzy?- spytałam się go.

- Oczywiście, a na co Ci?- spojrzał na mnie i podał mi pieniądze.

- Jadę z chłopakami do miasta i może cos sobie kupie, ale nie wiem, jakby co resztę Ci oddam. – uśmiechnęłam się do niego i wyszłam na dwór. Dean i Justin siedzieli już w samochodzie, pobiegłam do nich i usiadłam z przodu na siedzeniu pasażera. Ruszyliśmy do San Paulo. Słońce grzało mocno, dzień zapowiadał się upalnie, bez wiatru i prawdopodobnie deszczu. Po drodze spotkałam paru swoich znajomych, odmachiwałam im z uśmiechem na twarzy.

- Gdzie dokładnie jedziemy? – spytałam w pewnym momencie Deana.

- Ja muszę jechać do warsztatu w centrum coś załatwić, Justin chce wpaść do kolegi, a ty masz jakieś plany?- zerknął na mnie.

- A nie wiem, porozglądam się po sklepach, jak będziesz miał zamiar wracać do domu to zadzwoń do mnie. – po chwili dodałam - Wiesz co, wysadź mnie tutaj, ok?

Dean gwałtownie zwolnił, tak ,że poleciałam do przodu. Spojrzałam się na niego spod łba, a ten uśmiechnął się krzywo. Zaśmiałam się, wysiadłam z samochodu i ruszyłam przed siebie kamienną uliczką prowadzącą do centrum miasta. W sklepach były letnie przeceny, wyprzedaże z kolekcji wiosennej, nic w moim guście. Skręciłam w jedną z bocznych uliczek, od razu zrobiło mi się zimno,  zapanował jakby półmrok. Zaczęłam słyszeć jakieś podejrzane szepty dochodzące z różnych stron, śmieci leżące na ulicy zaczęły wolno się poruszać.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
niia11
Użytkownik - niia11

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2022-10-24 15:42:49