Zagadka istnienia

Autor: jutta
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Nikt nie potrafi wyjasnić dlaczego tu jesteśmy..?? Po co ?? Czy niby ten Bóg nas stworzył ..po to zeby sie na nas gapić z góry ..i dla własnej rozrywki patrzec jak sie zabijamy ..albo lepiej jestemy dla niego zwykła gierką i on sie bawi jak simsy ...Bo własciwie ogolnego celu nie ma ...są tylko indywidualne ...ale dla ogółu mało znaczące...jedni chcą być sławni ...a inni wolą siedziec w swoich 4 scianach i przepisywać bezsensowne wypociny na komputer ...w celu dowiedzenia sie co inni o tym myslą ...czasem widzimy w tym sens czasem i nie ...ale teraz "Pani Myśl" zapytuje mnie ...czym jest sens ?? -"Zamilcz głupia ..!! "-jak jej wytłumaczyć zeby zaprzestała mnie dreczyć swoimi niekończącymi się pytaniami -"czemu mówisz do mnie głupia ?? jestem tobą ..sugerujesz ze ty tez jestes głupia ?? hahaha"-i jak sie nie denerwowac -"Przestań ..chce dokończyć to o czym pisałam!!" -"Ale ...nie zansz odpowiedzi ...na żadne z twoich wczesniej zadanych pytan..!! "-powtarzała Pani Myśl Niestety miała racje...a szkoda ..

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
jutta
Użytkownik - jutta

O sobie samym: Czy to ważne kim jestem ?
Ostatnio widziany: 2012-07-06 01:20:30