Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Handlowanie to gra
Handlowanie to gra
Wojciech Haman, Jerzy Gut

Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta...czytaj dalej

Okładka - Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Christopher E. Bogan, Michael J. English

Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson Johnson, Xerox, Microsoft...Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca...czytaj dalej

Okładka - Pisanie CV w praktyce
Pisanie CV w praktyce
Martin Yate

Napisz modelowe CV i zdobądź wymarzoną pracę...czytaj dalej

Okładka - Plan marketingowy w praktyce
Plan marketingowy w praktyce
John Westwood

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy * Przeprowadź audyt marketingowy * Wyznacz cele marketingowe * Wprowadź firmę na nowe rynkiPlanowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego...czytaj dalej

Okładka - Przywództwo według Johna F. Kennedy’ego
Przywództwo według Johna F. Kennedy’ego
John A. Barnes

Uwielbiany polityk, niezapomniany lider, ikona współczesnego przywództwa * Kształtowanie wizerunku przywódcy: jak stać się wzorem postępowania w każdej sytuacji * Budowanie zespołu lojalnych i kompetentnych...czytaj dalej

Okładka - Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu...czytaj dalej

Okładka - Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować
Roy H. Lubit

Jak radzić sobie z trudnymi przełożonymi? Skąd u szefów biorą się potrzeba kontroli i mania prześladowcza? Co robić, gdy szef nie rozumie słowa "nie"? Inteligencja emocjonalna -- gdy zdrowy rozsądek...czytaj dalej

Okładka - Promocja sprzedaży
Promocja sprzedaży
Julian Cummins, Roddy Mullin

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Opowieści o kolorach
Nadine Debertolis
Opowieści o kolorach
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy