Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego...czytaj dalej
Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmieDlaczego badania marketingowe są ważne?Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest...czytaj dalej
Negocjowanie to proces targowania się, zmierzający do zawarcia porozumienia, a jeśli to niemożliwe -- wycofania się. Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji jest jednym z fundamentów biznesu i życia...czytaj dalej
Nie ograniczaj się do wysyłania ludzi na szkolenia, bo nikt za Ciebie nie przygotuje ich do pracy... Zostań ich trenerem. * Skuteczne i nieskuteczne metody szkoleniowe: gry menedżerskie, koła aktywności...czytaj dalej
Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku * Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji * Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji * Ekspansja firm niemających stałych...czytaj dalej
Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego...czytaj dalej
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł * Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? * Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom...czytaj dalej
Życie bez konfliktów nie istnieje. Starć możesz unikać albo zatracać się w nich i walczyć do ostatniej kropli krwi... Niestety, obydwa wyjścia są na dłuższą metę męczące. Na szczęście istnieje trzecia droga...czytaj dalej