Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Harvard Business School Press

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego...czytaj dalej

Okładka - Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Paul Hague

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmieDlaczego badania marketingowe są ważne?Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest...czytaj dalej

Okładka - Jak skutecznie negocjować
Jak skutecznie negocjować
David Oliver

Negocjowanie to proces targowania się, zmierzający do zawarcia porozumienia, a jeśli to niemożliwe -- wycofania się. Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji jest jednym z fundamentów biznesu i życia...czytaj dalej

Okładka - Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników
Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników
Patrick Forsyth

Nie ograniczaj się do wysyłania ludzi na szkolenia, bo nikt za Ciebie nie przygotuje ich do pracy... Zostań ich trenerem. * Skuteczne i nieskuteczne metody szkoleniowe: gry menedżerskie, koła aktywności...czytaj dalej

Okładka - Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania
Michael Hammer

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku * Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji * Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji * Ekspansja firm niemających stałych...czytaj dalej

Okładka - Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Jay Conrad Levinson

Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego...czytaj dalej

Okładka - Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Guy Kawasaki

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł * Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? * Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom...czytaj dalej

Okładka - Pokonywanie przeszkód. Przypowieść o tym, jak poskromić smoka konfliktu
Pokonywanie przeszkód. Przypowieść o tym, jak poskromić smoka konfliktu
Alexander Hiam

Życie bez konfliktów nie istnieje. Starć możesz unikać albo zatracać się w nich i walczyć do ostatniej kropli krwi... Niestety, obydwa wyjścia są na dłuższą metę męczące. Na szczęście istnieje trzecia droga...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy