Impuls frontem do klienta

Data: 2014-08-08 13:03:03 | Ten artykuł przeczytasz w 2 min. Autor: Sławomir Krempa
udostępnij Tweet
News - Impuls frontem do klienta

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych stałych i nowych klientów, Oficyna Wydawnicza „Impuls” wprowadziła nowy (i nowatorski!) system składania zamówień.

 

Z początkiem roku w ofercie Impulsu pojawiły się książki w wersji elektronicznej w popularnych formatach: epub2, mobi i pdf. Obecnie oferta elektroniczna liczy 300 tytułów, a nowe pojawiają się systematycznie. Wydawnictwo świadczy również usługi w przeprowadzaniu konwersji publikacji do formatów elektronicznym na bardzo wysokim jakościowo poziomie.

 

Po udanej premierze książek elektronicznych Oficyna Impuls wprowadza nową dogodność dla Czytelników: od teraz nie istnieją żadne granice w zamawianiu tytułów Impulsu, a pojęcie „nakładu wyprzedanego” znika ze słownika. Opcja „druk na życzenie”, widoczna na w panelu „Katalog” (lub przez wyszukanie żądanego tytułu), pozwala klientom w dowolnym miejscu i czasie zamówić poszukiwaną publikację. Możliwością „druku na życzenie” objęta zostanie znaczną część naszej oferty, w zależności od możliwości wznowienia danych tytułów – niezależnie od stanu magazynowego, na życzenie klienta drukowana będzie dowolna ilość egzemplarzy. Czas realizacji, od momentu złożenia zamówienia, do chwili dostarczenia przesyłki pod wskazany adres, zamknie się w 5-7 dniach roboczych. 

 

Warto także zaznaczyć, że wszelkie proponowane przez Oficynę Impuls rabaty i akcje promocyjne obejmują także książki dostępne w opcji „druku na życzenie”. Tak więc Impuls kontynuuje realizację polityki wydawniczej "frontem do klienta".

 

Książki w druku na życzenie dostępne są na stronie: http://www.impulsoficyna.com.pl/katalog/kategoria,druk-na-zyczenie,43 

 

informacja nadesłana

REKLAMA

Zobacz także

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Reklamy
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje