Opowieści z innych światów - Mroźna Północ (Kira's version)

Autor: Shatti
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Dość szybko się kończą - zauważył.

- Proszę?

- No zobacz, tutaj - wskazał owe miejsce palcem. - Jakby się tutaj urywały.

Dziewczyna przyjrzała się. Musiała przyznać, iż to tego jej brakowało - dalszego szlaku. Zaczęła przypatrywać się wszystkiemu dokoła. Przerażona odkryciem, stwierdziła, iż nie ma najmniejszego pojęcia, co dalej robić.

Przysiadła niedaleko, wpatrując się w las. Miała nadzieję znaleźć w nim odpowiedź. I znalazła coś na kształt podpowiedzi. Znów ujrzała czerwień w lesie. Niewiele myśląc rzuciła się w pogoń. Co prawda okazało się to daremne. I to bardzo. Logika nie mogła się zgodzić z przeczuciem. Wszystko wskazywało na to, iż zabłądziła. Ślady... a raczej ich brak! Jednakże wszystko inne wręcz krzyczało: jesteś w dobrym miejscu!

Poza jednym... a że nie miała pojęcia co to, skrupulatnie ignorowała.

Ponieważ nie znalazła żadnych poszlak, wróciła do Daracha. Wyjaśniła mu, iż coś widziała, jakby znajomego, ale...

Wzruszyła ramionami.

I wydała z siebie wrzask przerażenia. Wydawało jej się, iż kogoś zobaczyła. Darach stał z przodu, od tyłu nikogo nie było. Słyszałaby. A mimo to poczuła klepanie po plecach. Nawet jeśli to Dwain, nie spodziewała się zupełnie. Odwróciła się szybko i...

Nic. Faktycznie nikt tam nie stał. Mogło to być drzewo. A przynajmniej takie wyjaśnienie zaakceptował jej umysł.

Było jej trochę wstyd. Zwłaszcza, że Darach ogarnął wcześniej, co się dzieje i śmiał się z niej teraz. Chcąc wybrnąć z tego dziwnego stanu zażenowania, również zaczęła się śmiać z siebie. Miała wrażenie, iż zrobiła się odrobinę bardziej czerwona, jeśli to możliwe na tym mrozie.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Shatti
Użytkownik - Shatti

O sobie samym: Napisz, a się dowiesz? Oczywiście pod warunkiem, że mnie zainteresujesz. Przyjaciele twierdzą, że jestem wierna i lojalna, zabawna, dziwna, ciekawa. ~ ♥ desu.
Ostatnio widziany: 2020-01-01 14:46:31