Forum

Wątek - Grupa wsparcia - 52 książki 2014
← powrót

Kto Post
kalola
Avatar użytkownika - kalola
2014-01-21 09:15:15

agusia97 , przeczytałam prawie wszystkie książki P.Gregory i jestem nimi zachwycona! chabrowacczyteln, ja mam w planach „Lalkę” i chyba też w niej utonę na długo. Ale jak na razie czytam i studiuję poradniki motywacyjne. Habina, podpisuję się pod tym co napisała en-ca_minne. 12 latka musi chcieć czytać, bo zmuszając kogoś do czegoś jeszcze nikt nigdy nic nie osiągnął. Ja do listy Hareggo Pottera dodałabym Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów, Igrzyska Śmierci, a nawet sagę Zmierzch.
danutka
Avatar użytkownika - danutka
2014-01-21 09:59:01

Za mną już 20 tytułów w tym roku. Raczej cienkie, ale mam taką potrzebę akurat. Zwykle w miesiącach zimowych czytam więcej, to chyba taki mój sen zimowy. ;) Moja już prawie czternastolatka czyta namiętnie. Namawiam ją do ponownego udziału w wyzwaniu, ale teraz uczy się do konkursu, więc pewnie dopiero w lutym dołączy. Nigdy nie zmuszałam do czytania, ale zawsze pokazywałam, jakie to jest fajne. :)
helena610
Avatar użytkownika - helena610
2014-01-21 10:17:32

Habina Twoją córkę przeraża takie tomiszcze, a ja mam trochę odwrotnie-mama chciała ostatnio pożyczyć ode mnie kryminał, ale na widok takiego ok 300 stron stwierdziła-"taki gruby?" :)) danutka 20 sztuk to rzeczywiście sporo :)
Reklama
Avatar usuniętego użytkownika
Habina
Avatar użytkownika - Habina
2014-01-21 10:47:34

Dzięki za słowa pocieszenia ;) Nie namawiam, nic na siłę (będąc 12-latką robiłam na złość - zupełnie odwrotnie ;) ) Dobrze, że chociaż lektury czyta, bo ostatnio uczniowie już w podstawówce idą na łatwiznę i lektur zamiast czytać słuchają...
aishiteru
Avatar użytkownika - aishiteru
2014-01-21 16:52:14