Okładka książki - Międzynarodowe strategie marketingowe

Międzynarodowe strategie marketingowe


Ocena: 0 (0 głosów)
Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych, wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych, opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.

Informacje dodatkowe o Międzynarodowe strategie marketingowe:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1597-5
Liczba stron: 148

więcej

Kup książkę Międzynarodowe strategie marketingowe

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Międzynarodowe strategie marketingowe - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy