Okładka książki - Reklama podręcznik

Reklama podręcznik


Ocena: 0 (0 głosów)
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce. Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.

Informacje dodatkowe o Reklama podręcznik:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7251-542-5
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Reklama podręcznik

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama podręcznik - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy