Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - 1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników
1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników
Ken Blanchard, Bob Nelson

Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze * Naucz się motywować ludzi i zespoły * Rozwijaj kompetencje pracowników * Jasno określaj cele i zadaniaNajwiększym atutem przedsiębiorstwa nie...czytaj dalej

Okładka - 101 pomysłów na własną firmę
101 pomysłów na własną firmę
Corey Sandler, Janice Keefe

Czy myślałeś o otwarciu własnej firmy? A może już prowadzisz działalność? Jeśli tak, to poznałeś lub wkrótce poznasz typowe problemy świeżo upieczonych przedsiębiorców, takie jak brak środków, trudności z pozyskaniem...czytaj dalej

Okładka - Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Paul Hague

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmieDlaczego badania marketingowe są ważne?Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest...czytaj dalej

Okładka - Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Matt Haig

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.Wykorzystaj to jak najlepiej * Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie...czytaj dalej

Okładka - Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
Peter Cheverton

Tajniki budowania marki i zarządzania nią * Kreowanie marki * Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów * Pozycjonowanie marki na rynkuWe współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana...czytaj dalej

Okładka - Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Malcolm McDonald

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszychaspektów planowania marketingowego * Poznaj zasady planowania marketingowego * Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe * Zaplanuj politykę promocji...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business School Press

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firmMarketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z...czytaj dalej

Okładka - Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu * Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm * Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia * Przeprowadź ocenę...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy