Odpowiedz na dwa pytania i wygraj książkę "Teatrzyk lalek w przedszkolu waldorfskim"!

Start: 2011-05-09 Koniec: 2011-05-15
Odpowiedz na dwa pytania i wygraj książkę
Freya Jaffke przedstawia Państwu jeden z charakterystycznych rodzajów codziennych zabaw w przedszkolu waldorfskim – teatrzyk lalek. Rozpoczyna od najprostszych improwizowanych zabaw, w których uczestniczą tylko własne rączki dziecka, następnie prezentuje zabawy z udziałem zabawek zrobionych na poczekaniu „z niczego”: z odrobiny runa owczego, chusteczki lub patyczka, kończy zaś na opisach przedstawień z własnoręcznie wykonanymi marionetkami i pacyn­kami, przedstawień, w których animatorami są wychowawczynie przedszkolne, najstarsze przedszkolaki oraz dzieci w wieku szkolnym, a które poprzedza zawsze okres długich i starannych przygotowań.
Teatrzyk lalek stanowi jedynie pewien specyficzny rodzaj codziennej zabawy w przedszkolu waldorfskim. 

Interesują Was szczegóły zabawy zaprezentowanej w książce? Wygrajcie "Teatr lalek w przedszkolu waldorfskim" wydawnictwa Impuls!

Udział w konkursie
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na dwa pytania:
1. Podaj dwa dowolne tytuły, wydane przez Oficynę Wydawniczą Impuls, 
z serii Pedagogika Waldorfska?
2. Podaj nazwisko autora książki „Zastygłe spojrzenie”.
Na odpowiedzi czekamy do 15 maja 2011.
Informujemy, że laureatami konkursu zostali: Iwona Wendreńska, Tychy Bogumiła Gebler, Częstochowa Grażyna Zając, Ostrołęka Serdecznie gratulujemy, nagrody prześlemy pocztą.

Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Jesteś jak kwiat
Beata Bartczak
Jesteś jak kwiat
Kolekcjoner
Daniel Silva
Kolekcjoner
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Miłość szyta na miarę
Paulina Wiśniewska
Miłość szyta na miarę
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Forget Me Not
Julie Soto
Forget Me Not
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Róża Napoleona
Jacobine van den Hoek
Róża Napoleona
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy