Okładka książki - Ever After High. Księga Legend

Ever After High. Księga Legend


Ocena: 6 (1 głosów)

Co roku podczas Dnia Dziedzictwa uczniowie zaczarowanej szkoły Ever After High składają podpisy w Księdze Legend, przyrzekając tym samym podążać drogą wytyczoną przez poprzednie pokolenia Królewien Śnieżek, Książąt na Białych Koniach i Kopciuszków. Wierzą, że odmowa udziału w ceremonii oznacza, że ich baśnie obrócą się w pył - a oni wraz z nimi.

Raven Queen nie jest tego taka pewna. Jest córką Złej Królowej i celem jej życia ma być wręczenie zatrutego jabłka córce Śnieżki. W sercu dziewczyny płonie bunt. Jedno wie na pewno: Zło nie jest w jej stylu.

Z kolei Apple White, córka słynnej ,,najpiękniejszej w świecie", wprost nie może się doczekać Dnia Dziedzictwa. Uroczystość przypieczętuje bowiem jej przyszłe Szczęśliwe Zakończenie. Los dziewczyny jest jednak nierozerwalnie spleciony z losem Raven, a jeśli niepokorna rówieśnica nie podpisze Księgi Legend, wówczas obie bohaterki czeka... no właśnie?

ZAKOŃCZENIE TO DOPIERO POCZĄTEK...

Informacje dodatkowe o Ever After High. Księga Legend:

Wydawnictwo: Bukowy Las
Data wydania: 2014-05-21
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 9788364481093
Liczba stron: 320

więcej

Kup książkę Ever After High. Księga Legend

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Ever After High. Księga Legend - opinie o książce

Inne książki autora
Magicznie świąteczny Kociorożec
Shannon Hale0
Okładka ksiązki - Magicznie świąteczny Kociorożec

Kicia i Jednorożec wracają w magicznej historii o przyjaźni, świątecznych kłótniach i radości tworzenia wspólnych wspomnień - idealna książka do czytania...

Spirit Animals 4. Ogień i lód.
Shannon Hale0
Okładka ksiązki - Spirit Animals 4. Ogień i lód.

Czwarty tom bestsellerowej serii! Niezwykła seria fantasy lektura obowiązkowa dla fanów Opowieści z Narnii i Władcy pierścieni. Abeke, Meilin...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy