Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

Ocena: 0 (0 głosów)

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W książce przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.

Agnieszka Bera - od kilkunastu lat związana zawodowo z branżą contact center, którą miała okazję poznać od podstaw. Obecnie jest menedżerem, który zarówno teoretycznie, jak i praktycznie rozwija swoje kompetencje z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, a także zarządzania procesowego.

Informacje dodatkowe o Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2016-11-24
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788394587505
Liczba stron: 226

więcej

Kup książkę Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy