Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Ocena: 0 (0 głosów)

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:

?         Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.

?         Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.

?         Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.

?         Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.

?         Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.

?         Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.

?         Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie  informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Informacje dodatkowe o Twórz własne gry komputerowe w Pythonie:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2017-05-05
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 9788301193225
Liczba stron: 400

więcej

Kup książkę Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie - opinie o książce

Inne książki autora
Bawimy się, programując w Scratchu 3
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Bawimy się, programując w Scratchu 3

Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy...

Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania

Komputer jest niezwykle wszechstronnym narzędziem, które może posłużyć do błyskawicznego wykonywania przeróżnych czynności. Dotyczy to również zadań,...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Siemowit Zagubiony
Robert F. Barkowski ;
Siemowit Zagubiony
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy