Whisky Technology Production & Marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
Whisky: Technology, Production and Marketing explains, in technical terms, the process of making whisky. World experts in the production of Scotch whisky have joined together to provide detailed insight into the process of whisky making from the processing of raw materials, fermentation, distillation, maturation and blending, co-products, quality testing, as well as as well as important information to bring the product to market globally. No other book covers the entire whisky process from raw material to delivery to the market in such a comprehensive manner and with such a high level of technical detail.:* Only available book on the subject* Includes a chapter on marketing and selling whisky* Foreword written by Alan Rutherford, Chairman and Managing Director of United Malt and Grain Distillers Ltd

Informacje dodatkowe o Whisky Technology Production & Marketing:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-0-12-669202-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Whisky Technology Production & Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Whisky Technology Production & Marketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Opowieści o kolorach
Nadine Debertolis
Opowieści o kolorach
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy