Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222681 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym
Maria Sławińska Wydawnictwo: PWE

W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie. Do procesów tych należą: ustalenie celów działalności przedsiębiorstwa... czytaj dalej

10 złotych reguł sprzedaży
Ivan Bureš Wydawnictwo: Onepress

Sprzedaż jest esencją biznesuWiększość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu... czytaj dalej

Jak zatrudniać najlepszych
Klinvex Kevin C., Oconnell Matthew S. Wydawnictwo: RM

Pomimo wysokiego bezrobocia niełatwo dziś znaleźć wykwalifikowanych pracowników. A sukces twojej firmy w dużej mierze zależy właśnie od tego. Dzięki tej książce uda ci się przyciągnąć właściwych kandydatów... czytaj dalej

Przewodnik podyplomowy 2006
pracuj.pl Wydawnictwo: Onepress

Oferta kształcenia podyplomowego i MBA dla menedżerów i specjalistówOd czego zacząć? Poprawić znajomość języka obcego, wziąć udział w warsztatach umiejętności menedżerskich, czy pójść na studia podyplomowe... czytaj dalej

Jak zdobyć klienta
Fred Wiersema Wydawnictwo: Logos Oficyna Wydawnicza

Autor wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestaj na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robi wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przyk łdów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę... czytaj dalej

Targowe techniki sprzedaży
Kreuter Dirk Wydawnictwo: inne

Autor udziela jasnych i poglądowych rad: jak wyznaczyć realistyczne cele dla targów,w jaki sposób organizować i planować swój pobyt na targach, profesjonalnie komunikować się z potencjalnymi klientami,w jaki... czytaj dalej

Czy można przesadzić z autopromocją?
Slater Robert, Donald J. Trump Wydawnictwo: inne

Donald Trump słysząc o zamiarze napisania tej książki, zagroził procesem sądowym. Później zmienił zdanie i otworzył się przed Robertem Slaterem bardziej niż przed jakimkolwiek innym autorem lub dziennikarzem... czytaj dalej

Ty - Spółka bez ograniczeń. Samodzielna działalność jako droga do sukcesu w biznesie
John McGrath Wydawnictwo: Onepress

Same zyski w bilansie Twojego życia Nastaw wewnętrzny termostat na przyjemne ciepło powodzenia Odkrywaj talenty, doceniaj je i naucz się nimi zarządzać Zajrzyj pod maskę swoich decyzji i przygotuj... czytaj dalej

Tworzywo skutecznych strategii
Obłój Krzysztof Wydawnictwo: PWE

Na styku tego, co niezmienne, i tego, co nowe, powstaje przedstawiana przez Autora w tej książce, krok po kroku, fascynująca praktyka budowy skutecznych strategii tworzenia i zawłaszczania wartości. Jest to... czytaj dalej

Komunikacja korporacyjna w biznesie. Praktyczny poradnik
Leszek Kamiński Wydawnictwo: Branta

Każda firma komunikuje się ze swym otoczeniem, zwłaszcza klientami, na różne sposoby. Reklama to jeden rodzaj komunikacji, określany też jako komunikacja marketingowa, powiązana z procesem sprzedaży. Inny rodzaj... czytaj dalej